Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Πήραμε και δεύτερο βραβείο...



Γιούπιιιι!!!!!
Πήραμε και δεύτερο βραβείο!!!
Η χαρά μου δεν περιγράφεται!!!


Το βραβείο αυτό μας το στέλνουν οι "Γεύσεις της Εύβοιας" μετά απο ψηφοφορία των μελών τους. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ και ξέρουν οτι ο ιντερνετικός μου χρόνος μοιράζεται ανάμεσα στα "Μυστικά της μαμάς" και στην καταπληκτική ομάδα των Γεύσεων. 

Και αυτό το βραβείο έχει τους κανόνες του για την παραλαβή του. 
Θα πρέπει να απαντήσω σε 4 ερωτήσεις:
1.Γιατί έφτιαξα αυτό το μπλόγκ;                                                                       
Ήθελα να έχω την προσωπική μου σελίδα οπου θα μπορούσα να έχω συγκεντρωμένα και να μοιράζομαι μικρά μυστικά του νοικοκυριού απο τις γιαγιάδες μέχρι σήμερα, αλλά και τις συνταγές μου.







2.Ποια μπλόγκς επισκέπτομαι συνήθως;                                                            

Δεν αφήνω κανένα παραπονούμενο απο την λίστα μου.





3.Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα;                                                  

Εννοείται συνταγές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής αλλά και οτιδήποτε άλλο αφορά μια νοικοκυρά μανούλα.





4.Ποια λέξη χρησιμοποιώ συχνά στο μπλόγκ μου;                                           

Μα ποιά άλλη θα μπορούσα εκτός απο τη λέξη "μυστικά";



Τώρα θα πρέπει και εγώ να διαλέξω άλλα 5 μπλόγκς και να τα βραβεύσω. 

Αυτά είναι τα εξής αγαπημένα:

  1. Η μάνα του λόχου
  2. Παλέτα δημιουργίας
  3. Easy Living By Irene
  4. Διατροφή και ..άλλα
  5. My little fairy book
 
Χαρείτε το και  χαρείστε το και εσείς αλλού...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου